sobota, 16 listopada 2013

Dębowa beczka do kiszenia ogórków skla 1:10 - krok po kroku

 



                               Dwie prawdziwe beczki dębowe








           Malutka  beczka przygotowana do zakiszenia ogórków na zimę




 OBRĄCZKA DREWNIANA NA SERWETKI do decoupage


             Kupiłam obrączkę drewnianą na serwetki do decupage o wysokości 4 cm







                       narysowałam zarys desek i rowki wyżłobiłam dłutami





                 trójkątnym pilnikiem wypiłowałam głębokie rowki









     z deseczki przygotowałam grube dno a ze sklejki przykrywkę, którą  okleiłam deseczkami z patyczków do lodów, 
wszystkie elementy dokładnie opiłowałam pilniczkiem do paznokci





deseczki na pokrywie umocowałam za pomocą gwoździków, po uprzednim nawierceniu otworów





             obręcze wycięłam z blaszki i przymocowałam gwoździkami









                                beczka gotowa czeka na ogórki





                              ogórki zakoszone czekają na smakoszy




                           Pełna beczka ogórków czeka na długą zimę





                                                      Smacznego


9 komentarzy:

  1. A great barrel and the pickled cucumbers look delicious.
    Thanks for the photos and sharing how you made it.
    Hugs, Drora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Dora, I'm very nice to me as you take a look. I greet you very much and welcome

      Usuń
  2. no świetny pomysł a efekt bardzo realistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani pomysły są niesamowite! W życiu bym się nie domyśliła, z czego jest zrobiona ta beczułka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze szukam jakiś zamienników do gotowych przedmiotów i właśnie ta obrączka drewniana przypomniała mi swoim kształtem beczułkę. Pozdrawiam cię i zapraszam do ponownych odwiedzin. Uściski

      Usuń
  4. Beczki są świetne! Rewelacyjny pomysł na wykorzystanie drewnianych obrączek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa uznania. Pozdrawiam i proszę o ponowne odwiedziny.

      Usuń