sobota, 31 sierpnia 2013

Żyrandol trójramienny -lampa pokojowa sufitowa skala 1:10





Taki żyrandol był w moim domu





                   Pełen bałagan,  ale żyrandol prezentuje się znakomicie



Do wykonania żyrandola posłużyły mi  klocki lego i elementy  biżuterii

Talerze i oprawki  do żarówek - klocki lego

       Tutaj zakrętka od kroplomierza


 Podstawki pod talerze elementy do biżuterii,  ozdobne elementy to plastikowe zapinki do koszuli męskiej , gdy jest ona nowo kupiona jeszcze  w opakowaniu







    Element z brązu to sprężynki od kolczyków, okrągła podstawka- złoty guzik

            Aby uzyskać frędzelki należy  wyciągnąć nitkę z tasiemki atłasowej




               Jedno ramię pokazane bokiem - żarówka to perełka


                                 

                          






       


2 komentarze:

  1. Jak przyszło powiadomienie o tym poście, nie mogłam go otworzyć z odnośnika. Dopiero jak zauważyłam żyrandol w pokoju z wystawy, przypomniałam sobie o nim i udało się go znaleźć przechodząc po kolei starsze posty :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dzięki, że mnie znalazłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń