czwartek, 18 lipca 2013

Kredens-mini, szafka pokojowa - skala 1:10


Szafka ta w latach 1950-62 stała w moim pokoju stołowym i służyła do przechowywania zastawy stołowej  dla gości, obecnie jej miejsce to działka




                                            

                       Miała ładne uchwyty, które zostały zamalowane.









                                      Moja szafka powinna być w miarę taka sama




          Szafka, szuflady oraz uchwyty i  okucia przygotowane do montażu















     Szafka zabejcowana, bejcą rustykalną kolor kasztan, uchwyty do szuflad i okucia do drzwiczek zamocowane 






Prezentacja  szafki z radiem ,,Wola", które zawsze na niej stało, telefonu ani aparatu fotograficznego  w tamtym czasie nie mieliśmy. 
       Ale ładnie szafce w tym towarzystwie.




 Kwiaty zawsze stały na szafce, szczególnie róże, gdyż na działce były róże tzw. poniemieckie, ale za to piękne, różowe róże damasceńskie. 
Te róże są do dzisiaj w ogrodzie, robię z ich płatków konfitury




             Na szafeczce niciarka i grosik, ażeby było widać, że to mini

 





                            Zmiana dekoracji i szafka tez dobrze wygląda







  Babcia chciała coś uszyć na maszynie, ale usiadła z drugiej strony i chyba zasnęła



6 komentarzy:

  1. Miło tu zaglądać, bo co chwilę pojawia się coś nowego :). Świetnie będzie tak móc oglądać swoje ukończone mieszkanie w miniaturze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogę doczekać końca, bo przecież to bardzo miło móc pooglądać swoje stare kąty, tym bardziej, że nasza kamienica została zburzona w latach 80-tych. Może mi się uda odtworzyć też tę kamienicę.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę, zapraszam w sobotę na nowe krzesła.

      Usuń
  3. 1:10... rzadko spotykana skala. Mam do niej sentyment, bo właśnie od tego zaczynałam :) A szafka wyszła bardzo fajnie. Twoje zdjęcia mają miły klimat, taki swojski i domowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za duża ta skala, ale tak zaczęłam i tak zakończę ten projekt. Całe mieszkanie zajmie mi wiele miejsca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń