poniedziałek, 20 maja 2013

Miniaturowy kapelusz i buty z lat 30-tych



      
          Po raz kolejny zajrzałam na bloga Vintage Girl i cóż zobaczyłam, 
                                  piękny   kapelusz i buciki.
                  
    Postanowiłam zrobić takie same, a czy mi się udało, osądźcie sami.


                                          
                                                     Kapelusz ozdobiłam różami i piórkiem.




                                    Kapelusz na tle przykrywki od pudła na kapelusze.

                 
                     
   Zrobiłam pudełko do kapelusza, no bo jak taki piękny kapelusz bez pudła.









                    Walizka, torebka, buty i kapelusz przygotowane, 
                             można myśleć o wakacjach.









A teraz buciki  podpatrzone również z bloga Vintage Girl


 


Prawda że ładne.


                   

                           Buty są uszyte  ręcznie , ze skóry. 
                          W środku czerwona  atłasowa podszewka.

                  
                                 
                          
                                         Fleczki  w obcasach przybiłam trzema szpilkami









                  
            Obcas zrobiony z drewna -balsa i  również cały ze skóry 
                            (skórka z czarnych rękawiczek).





                          

               Obcas przykręciłam maleńkim  wkrętem do drewna i przykleiłam klejem.















                                    
                                
                               Zrobiłam piękne pudełeczko do butów.



            

              Ażeby  bucik się nie odkształcił w  środku bucików  włożone są prawidła





  


                                   Buciki ozdobiłam diamentami, to taka moja fanaberia.








                                                          Prezentacja bucików



                                         
         
                                               Pudełeczko opisane, cena butów przystępna.












5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kapelusz i w sumie ja jeszcze w takim stylu nakrycia głowy u siebie nie mam w kolekcji. Jak dla mnie bardzo fajne są kapelusze jak i czapki od https://www.sterkowski.pl/ i właśnie bardzo chętnie tam robię różnego rodzaju zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń