sobota, 6 kwietnia 2013

Początek



Dzisiejszy wpis to dla mnie prawdziwa podróż sentymentalna - ze względu i na czas i na miejsce w którym umiejscowię swój pierwszy domek. Będą to wczesne  lata 60-te.

Powolutku będę się rozkręcała, więc pokazałam Wam na razie dwa drobiazgi, które wykonałam z przeszłości. Jest to pralka ,,Frania" i odkurzacz.
W moim nowym, pierwszym domku będą  wszystkie przedmioty codziennego użytku  z mojego dzieciństwa, które staram się robić sama.  Zaopatrzyłam się w potrzebne narzędzia i materiały takie jak z modelina  Fimo czy listewki z balsy zakupione na allegro od  bsnizpol.  Balsa jest to bardzo miękkie drewno przydatne przy budowie mebli i innych przedmiotów. 
Obiecałam sobie, że w sobotę będę pisać bloga, a cały tydzień praca przy miniaturkach. Mój pierwszy domek to skala 1:10, gdyż takie mebelki z tej epoko udało mi się zakupić na allegro. Oczywiście  do renowacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz